Minden gyermek testi és értelmi fejlődésének fontos
alapja a játék, a mozgás, a futás és a nevetés.
Minél aktívabb egy gyermek, annál kíváncsibb lesz a
világra és szívesebben tanul.
De hogyan lehet rávenni a diákokat, hogy többet
mozogjanak, miközben a videójátékok gyakran
elvonják a figyelmüket?
A Lü bármilyen tornaterembe, sportcsarnokba felszerelhető, és bármilyen teret interaktív játszótérré alakít, ahol a gyerekek a videójátékokat a fizikai aktivitással párosítva szórakozhatnak.
De még ennél is többre képes!
A Lü óriás interaktív projektorokkal, magával ragadó világítással és erőteljes hangrendszerrel teremti meg a valódi, emlékezetes élményeket.
Az alkalmazások és tevékenységek aktivizálják a gyerekeket,
érdeklődővé és életvidámmá teszik.
A Lü alapelve, hogy az aktív részvételen alapuló játék segíti a tanulást. A játékok teljes mértékben lekötik a gyermekek figyelmét, amely a tanulást és a mozgást új szintre emeli.
A nyilvánvaló pedagógiai felhasználáson túl a rendszer elősegíti a gyerekek egészségének megőrzését, fejleszti a csapatmunkát, javítja az egyéni képességeket és alkalmazkodik az egyes gyermekek igényeihez.
Teremék tulajdonságai:
Interaktív tornatermi játszótér fix felhelyezéssel A rendszer árába beletartozik a szállítás, felszerelés, beüzemelés és oktatás a rendszer használatáról A rendszer elemei: 1 db központi PC operációs rendszerrel, 1 db 3D kamera labdabiztos házzal a mozgásérzékeléshez, 1 db széles látószögű kamera, amely a játékteret veszi fel, LED világítási rendszer mozgó lámpákkal: min 6db statikus és 2 db mozgó fényforrás), 1 db vezeték nélküli mikrofon, 2 db távirányító, hangrendszer erősítővel min 2x 1200 watt teljesítménnyel Projektor min 6200 lumen lézerprojektor, 3LCD technológia, WUXGA, Full-HD - Állítható vetítési méret legalább a következő tartományban: 5m x 3 m = 15 m2 és 5,8m x 3,3m = 19,14 m2 között. Falra szerelhető vezérlőegység. Játékkönyv - felhasznáói kézikönyv (legalább 100 oldalas tevékenységi útmutató legalább 25 oktatási feladatot tartalmazó, a rendszer testnevelési környezetbe való integrálását támogató gyakorlatokkal) A rendszer legyen alkalmas a következőkre: - Integrált képernyőtükrözési lehetőség, külső eszközökről (okostelefonok, laptopok, táblagépek stb.) történő közvetítés - (Élő) játékok vetítése streaminggel - Színházi alkalmazás, amely lehetővé teszi egy digitális színpadkép létrehozását, beleértve a fény- és hangeffekteket is - Hang- és fényeffektusokat tartalmazó eredménytábla-alkalmazás- eredményjelző funkció - rendelkezzen min 50 alkalmazással (mozgásos tanulás, játékos programok, eszközök) és ezekhez az alkalmazásokhoz min 10 000 tartalmi elemmel - (tartalmi elem pl: például földrajzi vagy történelmi tesztkérdések) - A rendszer adjon lehetősget arra, hogy a felhasználó személyre szabja a játékok tartalmát (pl. kvízkérdések megváltoztatása, képek megváltoztatása egy rejtvényben stb.) Lehetőség más felhasználók által létrehozott tartalmak felhasználására. Az alkalmazások segítségével a rendszer legyen képes ellátni a következő feladatokat: - Oktatási feladatok (nyelv, matematika, földrajz, fizika stb., a tantervi céloknak megfelelően); - Sportjátékok - mozgás (labdajátékok, tánc, fitnesz, jóga stb.); - Alapvető készségeket tanító játékok: dobás, célzás, gyorsaság, reakciósebesség, szem-kéz koordináció, ügyesség. A rendszer képes legyen egyszerre akár 30 labda becsapódását is felismerni, hogy egy időben több játékos is részt vehet a tevékenységekben/játékokban/feladatokban A rendszer a német Din 18032-3 szabványnak megfelelően ütésálló a labdákkal szemben. Garacnia a teljes rendszerre és a teljes szoftvercsomag frissítése min 24 hónap
|